dimecres, 8 de febrer del 2017

ELS MEUS PADRINS



15 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Jo trobo que és una bona idea per aprendre més sobre la vida d'un familiar i ho faré de la meva padrina jove

    ResponElimina
  3. Som en Paco i trob que es un bon tema perque podrem sebre les diferents etapes

    ResponElimina
  4. Som na Lucero i crec que podem aprendre alguna cosa nova de el nostre padri/na

    ResponElimina
  5. Som en Mateu Joan de 2c i trob que fer aquesta expressió escrita serà divertit pel fet de que conèixerem millor els nostres padrins

    ResponElimina
  6. Jo Carme Rosa trob que aquesta redacció ens ajudarà a saber com ho ha estat la vida dels nostres padrins com anècdotes, històries...

    ResponElimina
  7. Jo Aleix Rosal ho faré del meu padrí,he estat molt amb ell i m'agrada molt escoltar les seves històries

    ResponElimina
  8. Jo Aina Servera crec que aquesta redacció ens ajudarà a veure que abans tot era diferent i la qualitat de vida no era la mateixa i també sabrem més coses dels nostres padrins/padrines.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo Núria Mas de 2nC, m'agrada molt aquesta idea perque ara noltros mai xerram dels padrins o padrines, i trob que les hi tenim que donar més importancia o valorar, tot el que han fet per noltros.

      Elimina
  9. Jo soc na Julie Hummert, i crec que es una bona idea per coneixer el passat de la nostra familia

    ResponElimina
  10. Jo soc en Max Aaron, i a mi me agradaria sebrer mes sobre els meus padrins

    ResponElimina
  11. Jo en Leonik crec que aquesta redacció ene ajudara a saber moltes més coses sobre la vida dels nostres avis

    ResponElimina
  12. Jo Miquel Flaquer Galmés de 2nC, trob que està bé haver de fer aquesta redacció per relacionar-nos mes amb els avis.

    ResponElimina
  13. Jo Joel Marín Fairweather,crec que aquesta redacció per jo és un homenatge al meu padrí que va morir fa poc.

    ResponElimina
  14. Jo soc na Judith Seda i trob que aquesta redacció pot ser molt interessant. La faré de la meva besàvia que va morir fa poc.

    ResponElimina