dilluns, 24 d’octubre del 2016

EN MARCO POLO VIATJÀ A LA XINA I JO...


41 comentaris:

  1. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo na Teresa Aguilar González m'agradaria viatjar a la India per la seva cultura.

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    2. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo Fabiana Lema m'agradaria viatjà a la Índia per coneixer les seves costums i la seva cultura.

      Elimina
  2. En Marco Polo viatjà Xina i jo Alex Matas m'agradaria viatja a Japó
    per coneixer les seves tradicions

    ResponElimina
  3. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo Catalina Dalmau m'agradaria viatjar a l'Àfrica, per coneixer les seves tradicions, i per saber com poden viure sense cap recurs humà,i només amb mare terra.

    ResponElimina
  4. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo a America Del nord per coneixer les poques tribus que hi queden

    ResponElimina
  5. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo Mateu Joan Llinàs m'agradaria viatjar a l'Àrtic per veure el gel i conèixer el fred ja que aquí a Mallorca no en fa gaire.

    ResponElimina
  6. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo, Victòria Contreras, m'agradaria viatjar a l'Índia, concretament, Anantapur , per poder conèixer millor el poble on viu la nina que tenim apadrinada.

    ResponElimina
  7. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo, Maria Antònia Mesquida Artigues, m'agradaria viatjar a Indonèsia, conèixer totes les seves illes, la seva flora i banyar-me a les seves platjes d'aigües cristalines.

    ResponElimina
  8. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina

  9. Anònim25 d’octubre de 2016, 8:00
    En Marco Polo viatjà a la Xina i jo na Teresa Aguilar González m'agradaria viatjar a l'Índia per coneixer les seves tradicions i per visitar el Taj Mahal.

    ResponElimina
  10. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo Tomàs Ginard Orell m'agradaria viatjar a l'àrtic. Per què m'agradaria veure el gel i patinar sobre ell.

    ResponElimina
  11. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo Tomàs Ginard Orell m'agradaria viatjar a l'àrtic. Per què m'agradaria veure el gel i patinar sobre ell.

    ResponElimina
  12. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo Aleix Rosal Sastre m'agardaria viatjar a Los Angeles (California).Per què m' agrada practicar el sccoter i allà hi ha les millors pistes de skate del mòn.

    ResponElimina
  13. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo Aleix Rosal Sastre m'agardaria viatjar a Los Angeles (California).Per què m' agrada practicar el sccoter i allà hi ha les millors pistes de skate del mòn.

    ResponElimina
  14. Carme Barrientos Gelabert1 de novembre del 2016, a les 3:09

    Marco Pol viatjà a la Xins i jo, Carme Barrientos Gelabert, m'agradaria viatjar a Tailàndia per què m'agradaria coneixer la seva cultura

    ResponElimina
  15. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo en Leonik Nedelchev m'agradaria viatjar a Dubai per veure les seves construccions, la seva pobleció i les seves tradicions.

    ResponElimina
  16. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo en Pere Jaume Galmés, m'agradaria viatjar a Brasil per visitar la famosa estatua Cristo Redentor.

    ResponElimina
  17. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo na Marie Engelen, m´ agradaria viatjar a Tailandia, perquè m´agrada el clima i la gent es amable per allà.

    ResponElimina
  18. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo na Roser Brunet m'agradaria viatjar a Haewaii, per coneixer la seva població i les tradicions

    ResponElimina
  19. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo Miquel Femenias Perelló vull viatjar a hawai per visitar les seves platges i provar el seu menjar tipic

    ResponElimina
  20. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo Ricard López vull viatjar al Japó per meditar a un temple davall pètals de cirerer

    ResponElimina
  21. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo David pacheco sansò vull viatjar als pirineus per esquiar

    ResponElimina
  22. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo, Aina Servera, m'agradaria viatjar a Austràlia per conèixer les seves costums i veure la gran barrera de corall.

    ResponElimina
  23. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo Judith Seda Coll m'agradaria viatjar a l'Amèrica del Nord per anar a veure les Cascades del Niàgara.

    ResponElimina
  24. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo Núria Mas Soler m'agradaria viatjar a Hawaii, per coneixer les seves platges i cultures

    ResponElimina
  25. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo Luka Cesljevic m'agradaria viatjar a India per veure una cultura diferent.

    ResponElimina
  26. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo Xisca Adrover m'agradaria viatjar a Itàlia concretament a Romà per poder visitar el Coliseu Romà i per aprende un poquet de italià.

    ResponElimina
  27. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo n'Abigail Prat m'agradaría viatjar a l'Africa per coneixe les seves costums.

    ResponElimina
  28. Marco Molo viatjar a la xina i jo Julie Hummert m'agradaria viatjar a Polonia per la neu i el menjar que fan.

    ResponElimina
  29. Marco Polo viatjà a la Xina i jo m'agradaria viatjar a la Xina per caminar per la muralla xina i menjar el seu menjar típic

    ResponElimina
  30. Marco Polo viatjà a la Xina i jo Alexander Pacheco m'agradaria viatjar a la Xina per caminar per la muralla xina i menjar el seu menjar típic.

    ResponElimina
  31. Marco Polo viatjà a la Xina i jo Joel Marín Fairweather m'agradaria viatjar al Brasil per conéixer Río de Janeiro i les platges.

    ResponElimina
  32. Marco Polo viatjà a la Xina i jo Carme Rosa m'agradaria viatjar a Hawaii per poder conéixer les seves tradicions i les seves fantàstiques platjes.

    ResponElimina
  33. Marco Polo viatjà a la Xina i jo Marina Mestre m'agradaria viatjar a Mèxic (Cancún) per poder coneixer les seves platges, el seu menjar i la seva cultura.

    ResponElimina
  34. Marco Polo viatjà a la Xina i jo Aina Monroig m'agradaria viatjar a Brasil, per poer coneixer una de les millors platjes del món. I per poder descobrir els seus balls.

    ResponElimina
  35. Marco Polo viatjà a la Xina i jo Miquel Flaquer Galmés m'agradaria viatjar a l'Àrtic per poder veure les aurores boreals i poder saber com sobreviuen a un lloc tan fred.

    ResponElimina
  36. Marco Polo viatjà a la Xina i jo Biel Pascual Roig m'agradaria viatjar a Dubai per poder tirar-me en paracaigudes i veure la forma de l'illa.

    ResponElimina
  37. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo, Marta Coll Bonnin, m'agradaria viatjar a Indonèsia per banyar-me a les seves platges d'aigües cristalines.

    ResponElimina
  38. En Marco Polo viatjà a la Xina i jo , Neus Martinez Vaquer, m'agradria viatjar a l'India per visitar el Taj Mahal.

    ResponElimina
  39. Marco Polo viatjà a la Xina i jo Xander Stock m'agradaria viatjar a Abu Dhabi per pujar als edificis alts.

    ResponElimina